Main menu

Kako vetar u leđa ume da dune kad te Varagić Dragan mune!

O potencijalnim efektima kampanja baziranih na akciji uticajnih Blogera, Twitteraša, Facebookaša se može čuti mnogo. Odličan primer za tako nešto dao je  Istok Pavlović .

U svojoj praksi iako dovoljno bucmastoj ja ipak nisam imao priliku da susretnem veliki broj slučajeva koji to na domaćoj sceni brojkama dokazuju. Kako su me E-trgovina i svi prateći elementi kao npr. eHigijena o kojoj sam pisao,  dobrano prodrmali i podstakli da ovom blogu posvetim nešto veću pažnju što je urodilo određenim rezultatima.

Pa, evo sada uvodnih činjenica:

  • ovaj blog je nastao u Novembru 2008 godine, bez jasnog cilja i vizije u kom pravcu treba da se razvija, već više kao još jedan oblik relaksacije i test platforme.
  • Ovom blogu je posvećena zaista mizerna pažnja, sve do E-trgovine kada sam rešio da se ipak malo aktiviram i vidim u kom će me pravcu to odvesti kao i da li će uspeti da malo razmrda blog.
  • Posećenost ovog Bloga se može tretirati kao nulta, on nigde nije bio promovisan, adresa do skora nije bila vezana ni za razne social network profile, a sve standardne procedure promocije bloga su u potpunosti zanemarene, a i dalje su, što će se, nadam se, uskoro izmeniti naravno.

I onda…

Je došla E-trgovina i par umereno zanimljivih postova, koje sam podelio na Twitteru, neke i na Facebook-u. Jutro nakon posta o pregledu prvog dana E-konferencije, posebno mi je ulepšao Dragan Varagić i grupa građana na Twitteru koju su ponovili Twitt. To mi je bio motiv da nastavim istim tempom i da posmatram šta se zbiva sa statistikama baš na račun preporuke uticajnog blogera, za E-trovinu verovatno najuticajnijeg.

Nastavilo se u brutalnim uslovima Palića objavom dosta manje interesantnog posta o utiscima sa okruglog stola.

pogled iz bašte hotela na paliću

Brutalni uslovi rada na Paliću

Po povratku usledilo je sumiranje utisaka, koje je izazvalo još bolju i veću reakciju. A zatim opet nešto manje zanimljiv post na temu planiranja i projektovanja.

Dakle

Cilj: Razmrdavanje Bloga
Ciljna grupa: E-trgovina, E-trgovinci i svi za ePoslovanje zainteresovani
Sredstvo: Blog posts
Promocija: Twitter, Facebook i sasvim neočekivano Influental blogger + Influential Twitter/s

Rezultat:

rast posecenosti

Jedva uočljivi rast posećenosti 🙂

Te eto meni radosti i dodatne zanimacije, a svim kolegama i zainteresovanima,  još jednog slikovitog prikaza kakav uticaj može imati potencijalna Influental blogger kampanja, na uspešnost promocije pojedinaca, roba ili usluga.

6 Comments

  1. Pantiću, mislim da nije samo čika Dragan zaslužan za vetar u leđa. Jednostavno si postao prisutniji nego ranije, imao si dobar tekst i dobio si pik posetu.

    Iskreno ja sam link za tvoj prošli tekst video u tvitu Tonija Aničića, a ono čime si ga kupio da te tvitne je pre svega tvoj blog post, odnosno sadržaj. Zato, nastavi u tom ritmu 🙂 Srećno!

    1. Lošmi! Hvala na komentaru i u potpunosti se sa tobom slažem, zato i jesam naveo Influential Twitter/S ali talas je krenuo od profesora Varage, pa je red da se tako i krene. Što se Inćuna tiče, njihova podrška mi je posebno draga i kapiram jednako efektna.

  2. Pet (5) pozitivnih daštanja za post i za prevod ponude za “follow” (a mošte me i pratiti) :))))
    Pun pogodak, kad je grupa korisnika kojoj ja pripadam.

    1. Hvala, hvala , zaista mi puno znače vaši FeedBack-ovi, još kad su pozitivni… uhaa!

  3. U svakom slučaju, hvala na pominjanju. Uvek je isplativo biti prvi koji piše (smislene) prikaze događaja gde ima osoba koje su uticajnije u online zajednici (ne samo moja malenkost).

    1. Profesore skromnost jeste vrlina koju posedujete ali ono što je Đoković u Srpskom sportu vi ste na Srpskom internetu. Daleko od toga da nema još zaista pametnih ljudi čije postojanje i delovanje kao “iskusan podrumski pacov” zaista cenim ali u pogledu edukacije i promocije vi ste otišli ubedljivo najdalje, a shodno tome i moja želja da se na ovaj način zahvalim. A trudiću se, u budućnosti, svakako, da pomenem sve koje sam za ove godine “prčkanja po računaru” zapazio. Dobar deo njih je bio prisutan na eTrgovini. Ja u glavi svašta nešto prčkam-brčkam, eTrgovina mi je pomogla da se pokrenem i da svoj dementni um stavim u službu internet populacije, jer u svemu što sam zamislio biće mi potrebna pomoć eZajednice, koju sam svima nesebično spreman i sam da pružim. Pa se eto zato, ja “naivno”, nakon godina u senci, trudim da postanem eVidljiv i na taj način olakšam komunikaciju sa kolegama u pokušajima koji slede, sa ciljem da prema citatu iz Minićeve prezentacije, u svim budućim neuspesima, budem sve uspešniji 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

FacebookTwitterGoogle+
Back To Top